Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

Βαριέμαι

Ω ναι. Παράξενο ε; Βαριέμαι. Δεν έχω πραγματικά τι να κάνω.

Έχω περάσει από κάθε site που μπαίνω σε καθημερινή βάση, βαρέθηκα το youtube, το facebook κλπ.
Περιμένω να γεμίσει το energy στο Mafia Wars αλλά θα πάρει ώώώώραααα...

Αποφάσισα να γράψω στο blog μου. Γέεεεααα έχω και εγώ blog... Παρόλο που ο μόνος που διαβάζει ότι γράφω είμαι εγώ. Καλή φάση είναι πάντως. Γράφεις ότι γουστάρεις και μετά κάθεσαι και τα κοιτάζεις λες και τα έγραψε ένας άλλος.

Σκέφτηκα να δω τιβί. Είδα... Είδα μπάλα, Καβάλα-Άρης 1-1 (άδικο), είδα ντοκιμαντέρ στο ΣΚΑΙ και την Οδύσσεια στο Σταρ. Ρε τον φουκαρά τον Οδυσσέα τι τράβηξε για να γυρίσει στην Ιθάκη.

Δε θέλω να σταματήσω να γράφω γιατί δε θα έχω τι άλλο να κάνω μετά αλλά πρέπει γιατί επίσης δεν έχω τι άλλο να γράψω...

Τέλος.

2 σχόλια:

  1. δεν την παλευεις φιλος?
    μια απο τα ιδια μονο που εγω δεν εχω blog και ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ να διαβαζω το δικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ κλαιωωω ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ ειστε και οι δυο καταπληκτικοι και καμμενοι! ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή