Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

Άθλια εξυπηρέτηση από το e-shop.gr


Πριν περίπου 15 μέρες παρήγγειλα έναν φορτιστή για λάπτοπ από ένα e-shop point (Θεσσαλονίκη, Περιοχή κέντρου) του e-shop.gr και ο υπάλληλος εκεί μου είπε πως θα τον είχε Σάββατο (να σημειώσω ότι η παραγγελία έγινε ημέρα Πέμπτη) και πως θα με ενημέρωναν με μήνυμα στο κινητό μου.
Αφού λοιπόν πέρασαν καμιά... πέντε - έξι μέρες αναγκάστηκα να ψάξω εγώ να βρω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω τι απέγινε εκείνος ο φορτιστής αφού δεν είχαν στείλει τίποτα στο κινητό μου. Σύμφωνα με τον κύριο στο τηλέφωνο για την καθυστέρηση ευθυνόταν ο προμηθευτής και τελικά θα το είχαν την Πέμπτη. Σήμερα είναι Δευτέρα και ακόμα περιμένω εκείνο το έρμο το μήνυμα να πάρω επιτέλους αυτό που χρειάζομαι.
Το μόνο μήνυμα που ήρθε στο κινητό μου ήταν την μέρα που τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνετε. Την ίδια μέρα λοιπόν το βράδυ μου έστειλαν μήνυμα και με ενημέρωναν για το πρόβλημα με το προμηθευτή και μου ζητούσαν, αν είναι δυνατόν, να επικοινωνήσω μαζί τους. Εγώ, όχι αυτοί... Έλεος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου