Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Πως έβγαλα 130 δολλάρια από το Youtube

Ναι, είναι αλήθεια. Μπορείτε αν είστε λίγο τυχεροί να βγάλετε λεφτά μέσω του youtube. Είχα ανεβάσει ένα βιντεάκι αφιερομένο σε ποδοσφαιρικά κόλπα του Cristiano Ronaldo. Το βίντεο αυτό είχε μουσική από τους Black Eyed Peas. Το youtube μου έκοψε τον ήχο για λόγους copyright και έτσι έπαιζε πια μόνο η εικόνα χωρίς ήχο. Όταν τα views φτάσανε περίπου το ένα εκατομμύριο, μία Αμερικάνικη εταιρία παραγωγής... μουσικής, η T1 recordings με έδρα το Λος Άντζελες μου πρότεινε να βάλω ένα δίκο της τραγούδι από μία λίστα τραγουδιών και θα μου έδιναν 100 δολλάρια. Όπως είναι λογικό το έκανα και την επόμενη μέρα είχα 100$ στο λογαριασμό μου στο Paypal.

Περίπου στα 1.5 εκατομύριο views η ίδια εταιρία μου πρόσφερε άλλα 30$ για να βάλω ένα απλό κουτάκι στη πάνω δεξιά γωνία του βίντεο που να γράφει "Don't Click Here" που πατώντας το σε μεταφέρει στο channel της εταιρίας. Πάλι μέσα σε μία μέρα είχα τα δολλάρια στο λογαριασμό μου...

Το εν λόγω βίντεο του C. Ronaldo:

6 σχόλια:

  1. m liga pazaria th t xtypouses tn 300ara.....mouaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. alloi omws kerdisan 1.000.000 aplws zitwntas ta apo aftous pou ta xoun!! http://www.youtube.com/watch?v=46Wqp1r_F0I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kai ta pire... kapws etsi!
    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_378758&feature=iv&v=Q_8NXeaxh3E

    elate peite oloi tin alitheia! osoi to eidate.. thelete opwsdipote na kanete to idio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. thank you))

    what kind of music in this video?
    please, who's the author of this song?

    ΑπάντησηΔιαγραφή