Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Άχρηστες οδηγίες


Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι νομίζουν ότι απευθύνονται Μήπως σε προϊστορικούς ανθρώπους; Μήπως σε ζώα; Παρακάτω θα δείτε κάποιες φωτογραφίες με οδηγίες τόσο άχρηστες που ακόμα και ο Alan Garner από το Hangover θα γελούσε μαζί τους...

H παρακάτω φωτογραφία είναι από οδοντόκρεμα γνωστής εταιρείας που λογικά θεώρησε πως πρέπει να μας δείξει πως την χρησιμοποιούμε Ευτυχώς που υπάρχει και η οδηγία γιατί εγώ αρχικά θα την έβαζα σε οδοντογλυφίδα:



"Ανακινήστε ελαφρά πριν ανοίξετε" Απλό και κατανοητό. Δεν χρειάζεται να μου το δείξεις πως να κάνω φραπέ για να το καταλάβω:



Την παρακάτω φωτογραφία μου την έστειλε ο karpakias. Για μένα είναι μοναδικής αξίας... Αυτές είναι οδηγίες. Με αριθμούς και σχεδιάκι για να καταφέρεις επιτέλους άχρηστε φίλε μου να ανάψεις τον αναπτήρα σου:



Συνεχίζω με την φωτογραφία που σου δείχνει ότι το αποσμητικό ποδιών είναι για τα... ΠΟΔΙΑ! Επιτέλους έμαθα πως το χρησιμοποιούν. Βέβαια δεν μας δείχνουν πως πατάμε την βαλβίδα του σπρέι αλλά έστω και έτσι αξίζει ένα μπράβο για την σούπερ ντούπερ οδηγία της:


Για το τέλος άφησα τα περίφημα swan φιλτράκια. Στα φιλτράκια αυτά λοιπόν υπάρχει οδηγία και προβλεπόμενος τρόπος για το πως θα βγάλεις το φιλτράκι που θες. Εγώ δηλαδή είμαι λάθος που το βγάζω με το στόμα πιάνοντας το με τα δόντια;



4 σχόλια:

  1. i photo tou anaptira dn eiani apo kinito oute apo mixani ton "skanara" giati variomoun na to pernaw sto pc apo to kinito:P kalodia kai malakies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει βέβαια μία λογική marketing πίσω απ' αυτές τις φαινομενικά άχρηστες οδηγίες: πρώτον, βλέποντάς τις αισθάνεσαι πως το προϊόν που κρατάς στα χέρια σου σε φροντίζει με κάθε τρόπο και δεύτερον αισθάνεσαι... έξυπνος που ξέρεις αυτά για τα οποία άλλοι χρειάζονται ιδιαίτερο μάθημα. Κι έτσι, αισθάνεσαι καλά. Και τι κάνει όποιος αισθάνεται καλά; Καταναλώνει περισσότερο! Τόσο απλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι και αυτό μια λογική! Πάντως δεν αγοράζω φιλτράκια swan epeiδή μου δείχνουν πως να τα βγάζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή