Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

Κάποια πράγματα που μου την σπάνε στο facebook






Παντού υπάρχουν πράγματα που σου την σπάνε, πόσο μάλλον στο facebook. Πιστεύω πως αν όχι σε όλα, στα περισσότερα θα συμφωνείτε μαζί μου...

Αρχίζω με τα status. Τι με γράφεις ρε "Πάω να κοιμηθώ" και "Ξύπνησα" ; Χέστηκα αν θα πας να κοιμηθείς ή αν ξυπνήσεις. Αν θέλω κάτι θα στο στείλω ή θα... ανοίξω το chat και θα δω αν κοιμάσαι ή όχι.

Συνεχίζω με τις ευχές. Τι με στέλνεις χρόνια πολλά ρε; Πλάκα με κάνεις; Δε πρόκειται να μου μιλήσεις in real ακόμα και αν είμαστε οι μοναδικοί άνθρωποι στο πλανήτη οι δυο μας και μου εύχεσαι για τα γενέθλια μου; Χέσε με!

Ο άνθρωπος ελέφαντας. Ουάου ρε! Τι ψαρώνεις και μου κάνεις like και like και like για να δεις τον άνθρωπο ελέφαντα; Δεν θα είχε βουίξει ο τόπος αν υπήρχε κάτι τέτοιο; Περίμενες να κάνεις 200 like, να απαντήσεις 100 ερωτηματολόγια και να δώσεις το κινητό σου για τον δεις; Δεν λέω όλοι την πρώτη φορά το κάναμε το click μας σε μία τέτοια παπαριά αλλά μόνο την πρώτη φορά. Ξεκόλλα!

Μιας και μίλησα για likes. Ωραία γράφεις αυτό που γουστάρεις στο status σου. Ποστάρεις το τραγουδάκι που γουστάρεις. Τι μου κάνεις like στην ίδια σου την ανάρτηση; Για να το βάζεις πάει να πει ότι σου αρέσει. Το ξέρουμε...

Σε παρακαλώ απλέ χρήστη του facebook. Μη κάνεις αυτό που είδα σήμερα. Έχεις κάμερα στο pc σου; Και εγώ έχω και ναι έχω βγάλει φώτο σε μία ώρα βαρεμάρας και την έχω βάλει και στο facebook για να καμαρώσουν όλοι την αρχοντιά μου αλλά δεν έχω κάνει ολόκληρο album με 60 φωτογραφίες που η μόνη διαφορά της μίας από την άλλη είναι ότι στη μία η γλώσσα σου είναι 1,5 εκατοστό πιο έξω από την άλλη.

Τέλος κόψε σε παρακαλώ τις φωτογραφίες τέτοιου τύπου:

Ααααα και μην γελάτε έτσι στο τσατ, είναι σπαστικό:


3 σχόλια: