Κυριακή, 8 Μαΐου 2011

Το ίντερνετ ξέρει τα πάντα...



Μετά από μία βόλτα σε διάφορα sites έβγαλα διάφορα στοιχεία για την προσωπικότητα μου, το όνομα μου, τη ζωή μου... ακόμα και τον θάνατο μου :Ρ.

Έχουμε και λέμε λοιπόν...


1) 13 Σεπτεμβρίου του 1988 που γεννήθηκα Νο.1 στα charts της Αμερικής ήταν το "Sweet Child O' Mine" από τους Guns N' Roses:


2) Τότε μία δωδεκάδα αυγά κόστιζε στην Αμερική 0.89$.

3) Τα ζώδια μου είναι τα εξής:

Παρθένος - στον γνωστό μας ζωδιακό κύκλο


Ιτιά - στην Κέλτικη αστρολογία
Λαγός - στην αστρολογία των Αζδέκων


Mout - στην Αιγυπτιακή αστρολογία
Και τέλος Δράκος της Γης - στη Κινέζικη αστρολογία
4) Η ηλικία μου (σήμερα) σε άλλους πλανήτες:
Ερμής: 94 ετών

Αφροδίτη: σχεδόν 37 ετών

Άρης: 12 ετών


Δίας: σχεδόν 2 ετών


Κρόνος: 0.76 ετών


Ουρανός: 0.26 ετών


Ποσειδώνας: 0.13 ετών


Πλούτωνας: 0.091 ετών
5) Το καρτούν που ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα μου είναι ο Bugs Bunny (what's up doc):

6) To όνομα μου στη Μέση Γη του δάσκαλου Τόλκιν: -Αν ήμουν χόμπιτ θα με λέγανε Roirry Leagallow. -Αν ήμουν άνθρωπος θα με λέγανε Sudry. -Αν ήμουν ξωτικό θα με λέγανε Tinaldor. -Αν ήμουν νάνος θα με λέγανε Konar. -Αν ήμουν Όρκ θα με λέγανε Gigdush.

7) Ο χαρακτήρας που μου ταιριάζει περισσότερο από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών είναι ο
Λέγκολας: 8) To όνομα μου αν ήμουν... -Βαμπίρ: Elijah Saint Clair -Γοργόνα: Pearl River Cat -Μονόκερος: Cowslip Fair Mane -Ξωτικό: Muinor
-Μάγος:
Arthur Cockroachgutter

9) Αν πεθάνω τώρα το σώμα μου θα αξίζει
4.100$ (μια χαρά). 10) Ο super ήρωας που μου ταιριάζει είναι ο Green Latern και αμέσως μετά ο Iron Man. 11) Έχω 0% πιθανότητες να με απαγάγουν εξωγήινοι.

12) Στην προηγούμενη ζωή μου, ήμουν γυναίκα.
Γεννήθηκα στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται ΗΠΑ, Βόρειο-Ανατολικά περίπου το 1075.
Το επάγγελμα μου ήταν γεωργός, ράφτης, υφαντής.

13) To Goth όνομα μου είναι: Lucifer Omega.

14) Αν ήμουν μυθολογικό πλάσμα θα ήμουν Χιμέρα!
15) Τέλος...Θα πεθάνω το Σάββατο, 25 Ιουνίου του 2061.

5 σχόλια: