Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Για τις εκπομπές με τοποθέτηση προϊόντων


Δε θέλω να γίνομαι κακός αλλά δεν αντέχω άλλο. Αράζεις να δεις κάτι στο χαζοκούτι που λέγετε τηλεόραση και πάνω στο καλό τσουπ... διαφημίσεις Δε λέω, ναι βάλε διαφημίσεις. Χρειάζεσαι τα φράγκα αλλά όταν τελειώνουν άσε με να απολαύσω την ώρα που χάνω από την ζωή μου για να... δω αυτό που κάθισα να δω.

Ξεκινάει η εκπομπή που βλέπω και περιμένω κατά την διάρκεια των διαφημίσεων και μου τσαμπουνάς ένα μήνυμα "Εκπομπή με τοποθέτηση προϊόντων", έλεος δηλαδή. Βλέπεις βλέπεις και η κάμερα κολλάει κανά δεκάλεπτο πάνω στη τάδε μπύρα ή στην τάδε μάρκα απορρυπαντικού και πάει λέγοντας. Το κουράζετε πολύ. Αν θέλατε να διαφημίσετε τα συγκεκριμένα προϊόντα κάντε το κατά την διάρκεια των διαφημίσεων και όχι μέσα στην εκπομπή.

Και κάτι ακόμα χειρότερο τώρα. Σταματήστε επιτέλους να πετάτε εκείνα να απίστευτα εκνευριστικά νεομοδήτικα pop-ups στη κάτω ή πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Ε όχι και έτσι διαφημίσεις (προιόντων ή άλλων εκπομπών του σταθμού). Είπαμε, υπάρχει το διάλειμμα των διαφημίσεων για αυτή τη δουλειά. Δε χρειάζεται να μου κλείνεις την μισή οθόνη για να μου θυμίσεις ότι αργότερα θα παίξεις μία από τις τραγικές Αμερικάνικες σειρές. Τουλάχιστον μην το κάνετε σε εκπομπές με υπότιτλους...


Τέλος να ζητήσω ένα συγνώμη από τους έστω και λίγους τακτικούς αναγνώστες του blog για την απουσία μου αυτόν τον καιρό.
ΤσουΟκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου