Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Εδώ ο κόσμος καίγεται και εγώ το χαβά μου!



Ναι ναι, το ξέρω ότι ο κόσμος καίγεται και εγώ ασχολούμαι με άχρηστα πράγματα αλλά σήμερα εκνευρίστηκα πάρα πολύ και δε μπόρεσα να κρατηθώ να μην σηκώσω αυτό το κειμενάκι.

Λέει το μεγάλο κανάλι αυτής της χώρας στο ακόμα μεγαλύτερο site του ότι... η ταινία "Ο Ηλίας του 16ου" αρχίζει στις 21:00.

Ορίστε:
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς αποφασίσατε να την δείτε αλλά εγώ είμαι ένας από τους ηλίθιους που στήθηκαν μπροστά σε αυτό που λένε χαζοκούτι (πράγμα που πρέπει πλέον να σταματήσει γιατί ναι χαζό είναι αλλά κουτί δεν είναι πια, πάνε οι τηλεοράσεις 4χ4 που είχαμε παλιά) από τις εννιά παρά και περίμενα.

Τελειώνουν οι ειδήσεις, διαφημίσεις, αθλητικά, διαφημίσεις, σύνδεση ξανά για να μάθουμε και επίσημα ότι τέλειωσε το δελτίο και να πάρουμε την ευχή για καλό βράδυ, ξανά διαφημίσεις, καιρός, διαφημίσεις και ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ, η ταινία που ακολουθεί είναι κατάλληλη, επιθυμητή η γονική συναίνεση.

Μεγάλο είναι το χάλι σας, όχι το κανάλι σας. Όπως μεγάλη κούραση και υπόθεση είναι να βάζετε τη σωστή ώρα έναρξης και όχι ότι γουστάρετε.

Το να γράφει 21.00 και να αρχίζει 21:10 δεν είναι και τίποτα αλλά το να γράφει 21:00 και να αρχίζει 21:35, δηλαδή με 35 λεπτά καθυστέρηση είναι κάτι... Ηλιθιότητα.

Άντε τα είπα και ησύχασα

1 σχόλιο: